divendres, 17 d’abril del 2020

Contacontes - El cucut i la puput

Molt bon dia! 
Avui la Nataly us ha deixat una proposta ben interessant al blog d'anglès i nosaltres us deixem amb 
l’educador Quim Fargas del Zoo de Barcelona que us explicarà el conte titulat 
"El cucut i la puput". 
Esperem que ho gaudiu!






Sabem que us agrada mooooolt jugar al memori i per aixó us deixem aquest joc ben bonic amb imatges d'ocells perquè aneu girant imatges i trobant les parelles. 


Petons ben emplomats! 

6 comentaris:

  1. pila ma ancantat al conta tastimu pila LOLA.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Lola, estic molt contenta i la Puput segur que també. Una abraçada gegant, i ara et toca a tu explicar el teu conte. Endavant i fins aviat! Jo també us estimo fins l'infinit i més enllà.

      Elimina
  2. M'HA AGRADAT MOLT EL JOC

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'ALEGRA SABER QUE T'HA AGRADAT EL JOC ESTEL!!!
      PETONETS EMPLOMATS

      Elimina
  3. M'agrada molt, Pilar!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Que bé Ariadna, Estem molt contentes! Aquesta setmana de Sant Jordi us seguirem fent propostes de contes. Esperem que us agradin i gaudiu escoltant-los amb el Dani i els pares! Una abraçada i fins aviat bonica!

      Elimina